Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dnia 23 stycznia 2015 roku

OGŁOSZENIE

O ZAPYTANIU O CENĘ

AWiL 1/R5/26/2015

 

na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na naprawę stropu pomiędzy lokalem nr 9 a lokalem nr 7 w budynku przy ul. Wyspiańskiego 6, administrowanym przez Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 Spółki PGM przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

  1. Zamawiający:

 

PGM Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działająca w imieniu i na rzecz wspólnoty mieszkaniowej „ Wyspiańskiego 6 ” zaprasza do składania ofert w ramach postępowania o zapytaniu o cenę.

  1. Przedmiot Zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na naprawę stropu pomiędzy lokalem nr 9 a lokalem nr 7 w budynku przy ul. Wyspiańskiego 6, administrowanym przez Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 Spółki PGM przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

  2. Oferta musi obejmować cenę wykonania niżej wymienionych prac:

-      projekt budowlany

  • kosztorys inwestorski

  • kosztorys nakładczy

  • przedmiar robót

       Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 4

       Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1

 

3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem z Zamawiającym.

III. Termin wykonania zamówienia: do 28 lutego 2015 r.

 

IV. Termin i miejsce składania ofert:

  1. Termin składania ofert upływa w dniu 05 luty 2015 r. do godziny 11:00

  2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

  3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:                     

    Oferta- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na naprawę stropu pomiędzy lokalem nr 9 a lokalem nr 7 w budynku przy ul. Wyspiańskiego 6 w Słupsku”

  4. Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych.

     

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: 

a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, weryfikację spełnienia powyższego warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego dokumentu.

b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,weryfikację spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta

VI. Ocena Ofert:

  1. Najniższa cena:  cena 100%

 

VII. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku w dniu

05 luty 2015 r. o godz. 12:30 – pokój nr 7.

 

 

VIII.  Kontakt z Zamawiającym

1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Aleksandra Betto –Administrator Nieruchomości, e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 725 757 809,  059 8487586 w godzinach od 8.00 do 15.00 Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

 

IX. Protesty i odwołania.

 

  1. W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.

  2. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wybrania wykonawcy bez obowiązku podania przyczyny.

 

 

 

 

 

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
zapytanie o cenę wyspiańskiego 6 strop dokumentacja.pdf522,78 kB
FORMULARZ OFERTOWY.odt23,46 kB
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.pdf138,37 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-01-23, godz. 15:23)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-01-23, godz. 15:22)
Odwiedzin: 1729

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5478133