Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

                                                                                    Słupsk, dnia   15.01.2015 r.

                       

OGŁOSZENIE

O KONKURSIE OFERT

                                                        AWiL2/ 1  /2015                                

 

na wykonanie robót w zakresie remontu klatki schodowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 10 w Słupskuadministrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Administrację Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku. 

 

I. Zamawiający:

Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej ,,Kołłątaja 10”działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku zaprasza do składania ofert na zadanie:

,,Wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku”.

 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:

a.  uzyskanie przez Wykonawcę wszystkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do wykonania prac,

b.  uzgodnienia z Zamawiającym przyjętych rozwiązań technicznych,

c. obowiązkiem wykonawcy jest złożenie do odpowiednich organów i instytucji wniosków celem uzyskania wymaganych prawem wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie wszystkich robót ( przedstawienie w Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku rodzaju zastosowanych płytek w sieni (na ścianach, przy wejściu oraz spoczniku) wraz z ich kolorystyką oraz kolorystyki stopni lastrico, w celu zaopiniowania),

d. prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowym i zamieszkałym wszelkie ewentualne zabezpieczenia niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,

e. prace remontowe powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną.

3. Załączniki określające przedmiot zamówienia:

-przedmiar robót – załącznik nr 1 do ogłoszenia,

- opinia Konserwatora Zabytków.

III. Termin wykonania  zamówienia:  60 dni od dnia podpisania umowy

IV. Termin i miejsce składania ofert:

1. Termin składania ofert upływa w dniu: 13 luty 2015 r. do godz. 9.55

2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat (pokój nr 3).

3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta – Konkurs ofert na wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku”.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

V. Termin i miejsce otwarcia ofert.

1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15   w  Słupsku w dniu:  13  luty 2015 r. o godz. 10.00  w pokoju  nr 3a.

2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie  dostarczone wybranemu wykonawcy.

 

VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

a. posiadają wiedzę i doświadczenie,

b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

c. posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową

2. Zamawiający dokona weryfikacji warunków wymienionych w pkt. 1:

ppkt a - na podstawie przedstawienia referencji dotyczących wykonania min. 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia

ppkt b oraz c - na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.

4. Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

 

VII. Zawartość oferty:

1. Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. VI.

  1.  Ofertę należy przedstawić w następującej formie: kosztorys ofertowy określający cenę brutto i netto za całość zadania.

  1. W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt VI ppkt 1 oraz ppkt 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.

     

VIII. Ocena ofert / kryterium wyboru

  1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.

  2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego określonych kryteriów:

    - cena 60%

    - gwarancja 40%

  3. Sposób oceny oferty:

    w przypadku kryterium cena 60% C=(Cn/Cb)x60

    gdzie C=liczba punktów przyznanych w kryterium cena

    Cn=cena oferty najtańszej

    Cb=cena oferty badanej

    w przypadku kryterium gwarancja 40% J=(Gb/Gn)x40

    gdzie J=liczba punktów przyznana w kryterium jakość

    Gb=okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach)

    Gn=okres gwarancji oferty o najdłuższym okresie (w miesiącach)

    4. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów    i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.

    5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

        a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,

        b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,

        c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,

        d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

        e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

    6. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

    7. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15.

 

IX. Kontakt z Zamawiającym.

1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Anetta Stefańska – Administrator Nieruchomości, e-mail: anetta.stefanska@pgm.slupsk.pl tel. 59 84 87 653 w godzinach od 8.00 do 15.00 Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.

2. Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.

 

   X. Protesty i odwołania.

1. W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.

2.  Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

 

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
opinia Konserwatora Zabytków - kołłątaja 10.pdf44,48 kB
przedmiar robót Kołłątaja 10.pdf130,04 kB
Formularz ofertowy roboty budowlane.doc52,50 kB
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania.pdf190,06 kB
Autor dokumentu: Renata Dyjas
Udostępnił: Renata Dyjas (2015-01-22, godz. 10:02)
Modyfikacja: Renata Dyjas (2015-01-22, godz. 09:56)
Odwiedzin: 2066

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5439896