Słupsk, dnia 15.01.2015 r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
AWiL2/ 1 /2015
na wykonanie robót w zakresie remontu klatki schodowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 10 w Słupskuadministrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Administrację Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
I. Zamawiający:
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej ,,Kołłątaja 10”działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku zaprasza do składania ofert na zadanie:
,,Wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku”.
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
a. uzyskanie przez Wykonawcę wszystkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do wykonania prac,
b. uzgodnienia z Zamawiającym przyjętych rozwiązań technicznych,
c. obowiązkiem wykonawcy jest złożenie do odpowiednich organów i instytucji wniosków celem uzyskania wymaganych prawem wszelkich decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie wszystkich robót ( przedstawienie w Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku rodzaju zastosowanych płytek w sieni (na ścianach, przy wejściu oraz spoczniku) wraz z ich kolorystyką oraz kolorystyki stopni lastrico, w celu zaopiniowania),
d. prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowym i zamieszkałym wszelkie ewentualne zabezpieczenia niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,
e. prace remontowe powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną.
3. Załączniki określające przedmiot zamówienia:
-przedmiar robót – załącznik nr 1 do ogłoszenia,
- opinia Konserwatora Zabytków.
III. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy
IV. Termin i miejsce składania ofert:
1. Termin składania ofert upływa w dniu: 13 luty 2015 r. do godz. 9.55
2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat (pokój nr 3).
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta – Konkurs ofert na wykonanie remontu klatki schodowej w nieruchomości przy ul. Kołłątaja 10 w Słupsku”.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku w dniu: 13 luty 2015 r. o godz. 10.00 w pokoju nr 3a.
2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają wiedzę i doświadczenie,
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c. posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową
2. Zamawiający dokona weryfikacji warunków wymienionych w pkt. 1:
ppkt a - na podstawie przedstawienia referencji dotyczących wykonania min. 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia
ppkt b oraz c - na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
4. Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
VII. Zawartość oferty:
1. Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. VI.
-
Ofertę należy przedstawić w następującej formie: kosztorys ofertowy określający cenę brutto i netto za całość zadania.
-
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt VI ppkt 1 oraz ppkt 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
VIII. Ocena ofert / kryterium wyboru
-
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
-
W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego określonych kryteriów:
- cena 60%
- gwarancja 40%
-
Sposób oceny oferty:
w przypadku kryterium cena 60% C=(Cn/Cb)x60
gdzie C=liczba punktów przyznanych w kryterium cena
Cn=cena oferty najtańszej
Cb=cena oferty badanej
w przypadku kryterium gwarancja 40% J=(Gb/Gn)x40
gdzie J=liczba punktów przyznana w kryterium jakość
Gb=okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach)
Gn=okres gwarancji oferty o najdłuższym okresie (w miesiącach)
4. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
7. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15.
IX. Kontakt z Zamawiającym.
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Anetta Stefańska – Administrator Nieruchomości, e-mail: anetta.stefanska@pgm.slupsk.pl tel. 59 84 87 653 w godzinach od 8.00 do 15.00 Administracja Wspólnot i Lokali Nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku.
2. Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
X. Protesty i odwołania.
1. W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
2. Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.
|