Biuletyn Informacji PublicznejPrzedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. www.pgm.slupsk.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
PGM Sp. z o.o.
Godziny przyjęć interesantów
Struktura organizacyjna
Informacje o majątku
Informacje dla niesłyszących
Aktualności - Ogłoszenia
Dokumenty Spółki
Kontrole w Spółce
2021
2020
2022
2023
Przetargi
Zamówienia poniżej 130 000 zł
Zapytania ofertowe - Wspólnoty Mieszkaniowe
Zamówienia w trybie Ustawy PZP
DOSTAWY
USŁUGI
PLANY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zamówienia w trybie Kodeksu cywilnego
Ogłoszenia o zmianie ogłoszeń
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
------------Archiwum------------
Wyjaśnienia, modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Modyfikacje SIWZ
Wyjaśnienia SIWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych najemców lokali komunalnych Miasta Słupsk
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Wspólnot Mieszkaniowych

Słupsk, dnia 19.01.2015 r.

                       

OGŁOSZENIE

O KONKURSIE OFERT

AwiL1/R-2/01/2015

na wykonanie robót w zakresie monitoringu telewizji przemysłowej cyfrowej w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Deotymy 24-25 w Słupsku administrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku, Administrację Wspólnot i Lokali Nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku. 

 

I. Zamawiający:

Wspólnota Mieszkaniowa ,,Deotymy 24-25”w Słupsku zaprasza do składania ofert na zadanie:

,,Wykonanie monitoringu telewizji przemysłowej cyfrowej w zakresie dostawy, instalacji  i wdrożenia monitoringu obiektu nieruchomości przy ul. Deotymy 24-25 w Słupsku”.

 

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie monitoringu telewizji przemysłowej cyfrowej w zakresie dostawy, instalacji i wdrożenia monitoringu obiektu nieruchomości przy ul. Deotymy 24-25 w Słupsku

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:

a.  uzyskanie przez Wykonawcę wszystkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do wykonania prac,

b.  uzgodnienia z Zamawiającym przyjętych rozwiązań technicznych.

- Przez instalację i wdrożenie należy rozumieć instalację, konfigurację, integrację i uruchomienie urządzeń, systemów i aplikacji niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń i oprogramowania stanowiącego przedmiot umowy oraz uprzątnięcie miejsca instalacji, usunięcie wad, opracowanie instrukcji obsługi i innych dokumentów niezbędnych do poprawnej eksploatacji oraz wszelkie inne działania niezbędne do przejęcia systemu przez zamawiającego.

- System monitoringu musi być wyposażony w awaryjne źródło zasilania pozwalające na pracę przez okres min. 60 min w przypadku wyłączenia zasilania głównego. System powinien zapewniać możliwość przechowywania nagrań przez min. 1 miesiąc. Instalację okablowania należy ułożyć zgodnie ze sztuką budowlaną.

- Kamery powinny posiadać odpowiednie zabezpieczenia przed zniszczeniem, rejestrować obraz w dzień i w nocy.

3. Załączniki określające przedmiot zamówienia:

- inwentaryzacja budynku z proponowanym rozmieszczeniem kamer – załącznik nr 1 do ogłoszenia.

III. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy

 IV. Termin i miejsce składania ofert:

1. Termin składania ofert upływa w dniu: 16 lutego 2015 r. do godz. 11.00

2. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat (pokój nr 6).

3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta – Konkurs ofert na wykonanie monitoringu telewizji przemysłowej cyfrowej w zakresie dostawy, instalacji i wdrożenia monitoringu obiektu nieruchomości przy ul. Deotymy 24-25 w Słupsku”.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

V. Termin i miejsce otwarcia ofert.

1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku  w dniu: 16 lutego 2015 r. o godz. 11.15 w pokoju nr 17.

2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie  dostarczone wybranemu wykonawcy.

 

VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:

a. posiadają wiedzę i doświadczenie,

b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

c. posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową

2. Zamawiający dokona weryfikacji warunków wymienionych w pkt. 1:

ppkt a - na podstawie przedstawienia referencji dotyczących wykonania min. 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia

ppkt b oraz c - na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.

4. Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

 

VII. Zawartość oferty:

1. Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V

2. Ofertę należy przedstawić w następującej formie: formularz ofertowy z ceną brutto i netto za całość zadania.

3. W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V ppkt 1 oraz pkt VI ppkt 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.

VIII. Ocena ofert / kryterium wyboru

  1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.

  2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego określonych kryteriów:

    - cena 80%

    - gwarancja 20%

  3. Sposób oceny oferty:

    w przypadku kryterium cena 80% C=(Cn/Cb)x50

    gdzie C=liczba punktów przyznanych w kryterium cena

    Cn=cena oferty najtańszej

    Cb=cena oferty badanej

    w przypadku kryterium okres gwarancji 20% G=(Gb/Gn)x10+(Rb/Rn)x10

    gdzie G=liczba punktów przyznana w kryterium gwarancji

    Gb=okres gwarancji oferty badanej (w miesiącach)

    Gn=okres gwarancji oferty o najdłuższym okresie (w miesiącach)

    Rb=ilość referencji oferty badanej

    Rn=ilość referencji oferty o największej ich ilości

    4. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.

    5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

        a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,

        b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,

        c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,

        d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,

        e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

    6. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.

     

IX. Kontakt z Zamawiającym.

 Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Pan Jerzy Huk – przedstawiciel Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej Deotymy 24-25 w Słupsku, tel. 504 973 925 w godzinach od 12.00 do 17.00.

 

X. Protesty i odwołania.

1. W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.

2.  Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

 

 

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
inwentaryzacja z proponowanym rozmieszczeniem kamer - zał. nr 1.pdf281,27 kB
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postepowania.pdf188,18 kB
Wykaz robót.odt18,25 kB
Autor dokumentu: Paweł Szewczyk
Udostępnił: Paweł Szewczyk (2015-01-20, godz. 16:30)
Modyfikacja: Paweł Szewczyk (2015-01-20, godz. 16:29)
Odwiedzin: 2183

Dostep do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostep do informacji publicznej nieudostepnionej w BIP

odwiedzin: 5483251