Numer sprawy: 8/DPZ/RB/KO/2011 KONKURS OFERT na: roboty budowlane (bez obowiązku stosowania ustawy Pzp). 1. Zamawiający: Gmina Miejska Słupsk w imieniu i na rzecz, której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 (zarządca nieruchomości) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie: Robót budowlanych obejmujących przestawienie 17 szt. pieców kaflowych (7 szt. pieców z nowych kafli inwestora i 10 szt. pieców ze starych kafli) w lokalach mieszkalnych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku. 2. Zakres robót: został określony w kosztorysach nakładczych (ślepych) stanowiących załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. 3. Wymagany termin wykonania robót : 1 miesiąc od daty podpisania umowy. 4. W ofercie należy podać cenę kosztorysową z podatkiem VAT = 8% (cyfrowo i słownie) wyliczoną poprzez sporządzenie szczegółowego/ych kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi nakładów podanych w poszczególnych tablicach katalogowych i wartością robót stanowiącą cenę umowną, Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie kosztorysu nakładczego (ślepego). Wykonawca sporządzając kosztorys ofertowy jest zobowiązany przyjąć podane przez Zamawiającego podstawy do ustalenia nakładów rzeczowych dla robót wyszczególnionych w kosztorysie nakładczym stanowiącym załącznik nr 2. Kosztorys ofertowy musi zawierać tabelę elementów scalonych z podsumowaniem wartości dla każdego adresu oraz zestawienie materiałów. Cena podana w ofercie musi wynikać z wyliczonej ceny kosztorysowej . Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w kosztorysie ofertowym takich poz. jak upust, rabat itp. Cenę ofertową należy podąć w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zawarcie umowy nastąpi w oparciu o wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia 6. Ofertę (sporządzoną wg wzoru załącznika nr 1) wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „OFERTA - KONKURS OFERT na przestawianie pieców kaflowych” w sekretariacie PGM Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, pokój 4 w terminie do dnia 7. 02. 2011r. do godziny 10:00. Kopertę zawierającą ofertę należy zaadresować na adres Zamawiającego oraz ostemplować pieczęcią firmową wykonawcy. Do oferty należy załączyć: 1) kosztorys ofertowy sporządzony według zasad określonych w punkcie 4, 2) wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 3 zamówień o wartości min. 50.000zł każde potwierdzających doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia – wg wzoru zał. nr 4 3) referencje potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót 7. Wykonawca wyłoniony w trakcie postępowania do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia nw. dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000zł; 8. Dokumenty wymienione w punkcie 6 i 7 należy złożyć w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 9. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Mirosław Dańko tel. (59) 84 87 521 lub Lech Zacharzewski tel. 84 87 522. 10. Informacje o wynikach postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro). 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie niezwłocznie poinformowany pisemnie o terminie podpisania umowy. Załączniki: 1. formularz ofertowy – zał. nr 1 Podpisał: 2. kosztorys nakładczy – zał. nr 2 Wiceprezes Zarządu 3. projekt umowy – zał. nr 3 4. wykaz robót Mariusz Junak Słupsk, dn. 28.01.2011r.