Nr sprawy: AWiL-1 / 132 /2021 Słupsk, dn. 10.12.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Reymonta 1/Solskiego 13 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: remont mansard z dociepleniem od strony ulicy na podstawie własnych obmiarów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Reymonta 1/Solskiego 13 w Słupsku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakres prac w uzgodnieniu z Zarządem Wspólnoty
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z zawartą umową z Zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – remont mansard budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Reymonta 1/Solskiego 13 w Słupsku.”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.12.2021 o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Izabela Mejsner
e-mail: izabela.mejsner@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 801 w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.