Nr sprawy: AWiL2/ 93 /2021 Słupsk, dn. 08 listopada 2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wileńskiej 19 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją i izolacją ścian funamentowych oraz remontem dachu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją i izolacją ścian fundamentowych oraz remontem dachu.
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji:
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją i izolacją ścian fundamentowych oraz remontem dachu w budynku przy ul. Wileńskiej 19 w Słupsku ”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 9ºº
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Katarzyna Polak ,
e-mail: katarzyna.polak@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487651, w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
3. Audyt remontowy
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)