Nr sprawy: AwiL2/40 /2021 Słupsk, dn. 24.03.2021 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Fałata 4 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. W Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
Przedmiot zamówienia:
sporządzenie audytu remontowego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do audytu na remont elewacji wraz z termomodernizacją, remont klatki schodowej, wymiana podłogi na strychu wraz z warstwą izolacyjną, przemurowanie kominów, wymiana elektryki na klatce schodowej, w piwnicy oraz w boksach piwnicznych i strychu, obiałkowanie ścian piwnicznych, izolacja sufitu w piwnicy, wymiana drzwi od piwnicy, do strychu oraz drzwi wejściowych do budynku od strony działek i ulicy, wymiana drabiny strychowej, zabezpieczenie murka oporowego przy schodach przed wilgocią, w zabudowie okapu zabepieczenie otworów wentelacyjnych, poprawienie izolacji funadamentów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: w uzgodnieniu z Zarządem
3. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od podpisania umowy.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji:: -
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – audyt wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową Fałata 4”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 09.04.2020 r. o godz. 10:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Justyna Osińska
e-mail: justyna.osinska@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-69 ., w godzinach od 7:00 do 15:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właścicielew bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)