Nr sprawy: /AwiL 1/2020 Słupsk, dn. 22 czerwca 2020 roku
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wojska Polskiego 26 w Słupsku,
w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Remont i modernizacja budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem, remont klatki schodowej z wyminą instalacji elektrycznej oraz wzmocnienie istniejących ław fundamentowych ściany zewnętrznej od strony północnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Remont i modernizacja budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem, remont klatki schodowej z wyminą instalacji elektrycznej oraz wzmocnienie istniejących ław fundamentowych ściany zewnętrznej od strony północnej. Wymagany kierownik budowy
z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi.
3. Termin realizacji zamówienia: 30.06.2021 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 60-msc-y.
5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztoys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyćw formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Remont i modernizacja budynku wielorodzinnego wraz z dociepleniem, remont klatki schodowej z wyminą instalacji elektrycznej oraz wzmocnienie istniejących ław fundamentowych ściany zewnętrznej od strony północnej budynku Wojska Polskiego 26 ”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 20.07.2020 r. o godz. 15:00.
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Więcek,
e-mail: malgorzata.wiecek@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-822, w godzinach od 7:00 do 15:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
u administratora budynku.
2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.