Nr sprawy: AwiL2/26/2020 Słupsk, dnia 04.06.2020 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Podgórnej 29 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
Przedmiot zamówienia:
- przygotowanie audyty energetycznego lub remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku przy ul. Podgórnej 29.
- w oparciu o audyt opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z koniecznymi uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (obiekt wpisany do wojewódzkiej ewidencji zabytków Województwa Pomorskiego) oraz z Urzędem Miejskim w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) przygotowanie audyty energetycznego lub remontowego obejmującego swoim zakresem remont budynku przy
ul. Podgórnej 29. W oparciu o audyt opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej. Pozostałe szczegóły do uzgodnienia z Zarządem Wspólnoty.
b) 4 egzemplarze projektu, 4 egzemplarze audytu, 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót,
c) przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format * pdf)
3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Podgórna 29 opracowanie audytu oraz dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku ”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 19.06.2020 r. do godz. 10:00
3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
Formularz ofertowy,
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)