9/DTZ/K/U/2020 usługa serwisu i konerwacji w celu utrzymania w stałej sprawnosci Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego użytkowanego przez Zamawiającego w budynku Skarba Państwa przy ul. Jana Pawła II nr 1 w Słupsku

 

Prezydentem Miasta Słupska gospodarującym zasobem Skarbu Państwa, wykonującym zadania zlecone z zakresu administracji rządowej z siedzibą w Słupsku przy Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, w którego imieniu działa zarządca nieruchomości Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku  ul. Tuwima 4, 76 – 200 Słupsk

 

 

Nr Sprawy 9/DTZ/K/U/2020

OGŁOSZENIE

KONKURS OFERT

 

 „na usługę serwisu i konserwacji w celu utrzymania w stałej sprawności System Sygnalizacji Alarmu Pożaru oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego użytkowanego przez Zamawiającego w budynku Skarbu Państwa  przy ul. Jana Pawła II nr 1 w Słupsku”

 

Termin i miejsce składania ofert

Termin składania ofert: upływa w dniu 19.03.2020r., o godz. 10:00

Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. , 76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:

"Oferta - Konkurs na usługę serwisu i konserwacji w celu utrzymania w stałej sprawności System Sygnalizacji Alarmu Pożaru oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego użytkowanego przez Zamawiającego w budynku Skarbu Państwa  przy ul. Jana Pawła II nr 1 w Słupsku.”

Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.03.2020 r. o godz.10:30  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 5.

Załączniki:

  • Ogłoszenie.pdf 
  • Instrukcja dla oferentów.pdf 
  • Zalacznik nr 1 - wykaz czynności .dso.doc 
  • Zalacznik nr 2 - Formularz oferty.doc 
  • Załącznik nr 3 - Wykaz usług.docx 
  • Załącznik nr 4 - wzór umowy popr. .doc 
  • Informacja o wyniku postępowania.pdf