PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania przemurowania kominów ponad dachem oraz remont pokrycia połaci dachowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sygietyńskiego 14/ Świętopełka 1 w Słupsku.

Słupsk, dnia 5 grudnia 2019 r.

Nr sprawy: /AWiL 1/2019

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sygietyńskiego 14 / Świetopełka 1 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie przemurowania kominów ponad dachem oraz remont     pokrycia połaci dachowej

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie przemurowania kominów ponad      dachem oraz remont pokrycia połaci dachowej zgodnie z załączonym przedmiarem
         w 2 wariantach materiału:

    a) – blachą powlekaną dachówkową – zgodnie z przedmiarem

b) – dachówka ceramiczna

3. Termin realizacji zamówienia: 30.06.2020 r. z możliwością przedłużenia.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:min. 36 miesięcy

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty     należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyćw formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności
      na załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
         w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej      kopercie z dopiskiem:
    „Oferta – Wykonanie przemurowania kominów ponad dachem oraz      remont pokrycia połaci dachowej w 2 wariantach materiału w budynku przy ul. Sygietyńskiego      14 / Świetopełka 1”.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 20 grudnia 2019 r. do godz. 15:00.

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Czerwiakowska,    e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-807, w godzinach od 7:00 do 15:00.

Wybór oferty

1.Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
       w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
       u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykona

Załączniki:

  • Zapytanie ofertowe.pdf 
  • Przedmiar.pdf 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt 
  • Formularz ofertowy.odt