PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Reymonta 2 w Słupsku.

Nr sprawy: 157 /AWiL 1/2019

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Reymonta 2 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumnetacji projektowo - kosztorysowej obejmującej:       termomodernizację elewacji od strony podwórka wraz z remontem balkonów
     (w uzgodnienieniu
Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków oraz kolorystyki
       z  plastykiem miejskim)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- projekt budowlany – 4 egz. w wersji papierowej

- kosztorys inwestorski z przedmiarem robót – 1 egz. w wersji papierowej

- STWiORB – 1 egz. w wersji papierowej

- całość dokumentacji w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 – miesiące.

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na      załączonym formularzu oferty.

Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.     w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej     kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie dokumnetacji projektowo - kosztorysowej     obejmującej: termomodernizację elewacji od strony podwórka wraz z remontem balkonów
        (z uzgodnienieniem
    Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków i kolorystyki
          z plastykiem miejskim)“

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 03.12.2019 r. o godz. 14:00.

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Czerwiakowska,       e-mail:marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl, tel. 725-757-807 w godzinach od 7:00 do 15:00.

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele bez udziału oferentów,
       w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie
       u administratora budynku.

2. Właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki:

  • zal.1 formularz ofertowy.odt 
  • zal. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf 
  • Zapytanie ofertowe.pdf