Nr sprawy: AWiL - 1 /146/2019 Słupsk, dnia 07.10.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Krasińskiego 6 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na remont klatki schodowej oraz wymiany instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Krasińskiego 6 w Słupsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia: wiosna .2020 roku
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w dwóch klatkach schodowych w budynku przy ul. Krasińskiego 6 w Słupsku”.
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 25.10.2019 r. o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Zdziech
e-mail: marta.zdziech@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 819 w godzinach od 7:00 do 14:00,
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.
Załączniki do pobrania:
Formularz ofertowy
Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia