PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę opracowania dokumentacji kosztorysowej dotyczącej remontu i termomodernizacji dachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Reymonta 12 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL1/ /2019

Słupsk, dnia 18 czerwca 2019 roku



OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Reymonta 12 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia:

    Opracowanie dokumentacji kosztorysowej dotyczącej remontu i termomodernizacji dachu budynku przy ul. Reymonta 12 w Słupsku wraz z koniecznymi uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (budynek wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków Województwa Pomorskiego)

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót,

    - przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf)

    3. Termin realizacji zamówienia: miesiąc od podpisania umowy

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności      na załączonym formularzu oferty.

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.      w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej      kopercie z  dopiskiem: Oferta – Opracowanie dokumentacji kosztorysowej dotyczącej remontu i termomodernizacji dachubudynku przy ul. Reymonta 12 w Słupsku ”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 5.07.2019. r. do godz. 13:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Marta Młynarczyk e-mail: marta.mlynarczyk@pgm.slupsk.pl, tel 59 84 87 612 lub 725757807 w godz. od 8:00 do 14:00.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

Załączniki:

  • Zapytanie ofertowe.pdf 
  • zal.1. formularz ofertowy.odt 
  • zal. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu-converted.odt