PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej dot. remontu dachu w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Prusa 3/Wileńska 15 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/76/2019                                          Słupsk, dnia 10.06.2019  r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 3, Wileńska 15 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia:

    Opracowanie dokumentacji kosztorysowej dotyczącej remontu dachu  budynku przy ul. Prusa 3 oraz budynku przy ul. Wileńskiej 15 wraz z koniecznymi uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (budynek przy ul. Wileńskiej 15 wpisany do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków Województwa Pomorskiego)

    2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót,

    - przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format *pdf)

     

    3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta –
    Opracowanie dokumentacji kosztorysowej dotyczącej remontu dachu  budynku przy ul. Prusa 3 oraz budynku przy ul. Wileńskiej 15”

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 24.06.2019. r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • OGLOSZENIE Prusa 3, Wilenska 15 opracownanie dokumentacji kosztorysowej dotyczacej remontu dachu budynku przy ul. Prusa 3 oraz budynku przy ul. Wilenskiej 15.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc