Nr sprawy: AWiL 1/22/2019 Słupsk, dn. 05.02.2019 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sierpinka 4 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1.Przedmiot zamówienia: gruntowny remont budynku przy ul. Sierpinka 4 w Słupsku.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
-remont dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych
- remont izolacji wraz z dociepleniem od strony ulicy i podwórza zgodnie z projektem budowlanym
- remont klatki schodowej – malowanie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
3. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2019
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 60 miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć: kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.
Terminy
1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – gruntowny remont budynku przy ul. Sierpinka 4 w Słupsku”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 18.02.2019 r. o godz. 14:00
3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Aleksandra Betto,
e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 725 757 809 w godz. od 8:00 do 14:00.
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.