Nr sprawy: AWiL 1/ 149 /2018 Słupsk, dn. 23.07.2018 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Jaracza 22/Słowackiego 1 w Słupsku w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku
zaprasza do złożenia oferty obejmującej:
1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynków w zakresie: remont dachów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zgodnie z załączonym przedmiarem
3. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2018 r.
4. Wymagany minimalny okres gwarancji: min. 48-miesięcy
5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.
6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Terminy
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – remont dachów w budynkach Jaracza 22/Słowackiego 1”
2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 01.08.2018 r. o godz. 13:00
Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Renata Stec, e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487588 w godz. od 8:00 do 14:00
Wybór oferty
1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.