PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania bramy w przejeździe pod budynkiem Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłataja 13 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/ 144 / 2018                                    Słupsk, dn.25. 07.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 13 w Słupsku,                    w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie bramy ażurowej w przejeździe pod budynkiem przy ulicy Kołłątaja 13 w Słupsku  zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków  znajdującymi się w załączniku

    3. Termin realizacji zamówienia:  1 miesiąc od podpisania umowy

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji:  24 miesiące

    5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

    6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie                                     z  dopiskiem: „Oferta  - wykonanie bramy ażurowej w przejeździe pod budynkiem przy ulicy Kołłątaja 13 w Słupsku  zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków ”.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 10.08.2018r. o godz. 12:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz                                      

    e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37., w godzinach od 7:00 do 15:00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie                       u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

4. Wytyczne Konserwatora.

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Kollataja 13- brama II ogloszenie.pdf 
  • Kollataja 13- wytyczne konserwatorskie.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc