PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowokosztorysowej dot. remontu klatek schodowych w budynkiem Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Konarskiego 4 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/ 112/ 2018                                   Słupsk, dn.  29. 06.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Konarskiego 4 w Słupsku,                  w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku                    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont klatek schodowych  i korytarzy  w nieruchomości przy ulicy Konarskiego 4 w Słupsku. 

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

-malowanie klatki schodowej i korytarzy ( klatka główna i klatka od strony północnej )

-wymiana skrzynek elektrycznych na I piętrze

-malowanie pozostałych skrzynek

-wymiana okna PCV na klatce na I piętrze

-uzupełnienie ocieplenia wraz z malowaniem elewacji w miejscach odymionych

3. Termin realizacji zamówienia:  1 miesiąc od podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Termin

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont klatek schodowych i korytarzy                                   w nieruchomości przy ulicy Konarskiego 4 w Słupsku.

  1. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 13.07.2018 r. o godz. 12:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz                                      

    e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37 w godzinach od 7:00 do 15:00,

      

    Wybór oferty

     

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • Konarskiego 4-remont klatek.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc