PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym sporządzenia audytu i dokumentacji proj-koszt. dot. remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Małachowskiego 4A w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL2/ 95 / 2018                                     Słupsk, dn. 13.06.2018 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Małachowskiego 4 A                     w Słupsku,     w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.           w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza  w Słupsku.                

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1.Przedmiot zamówienia: Sporządzenie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do audytu na remont budynku w zakresie : Termomodernizacja budynku wraz                     z uzgodnieniem i zaopiniowaniem przez Konserwatora Zabytków oraz Wydział Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

3. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiąc od podpisania umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------

5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej      Sp. z o.o.            w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta –Sporządzenie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do audytu na remont budynku w zakresie : Termomodernizacja budynku wraz  z uzgodnieniem i zaopiniowaniem przez Konserwatora Zabytków oraz Wydział Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku” 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 29.06.2018 r. o godz. 11:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Magdalena Rybicka

e-mail: magdalena.rybicka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-36 / 785-520-178., w godzinach od 7:30 do 15:30,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie                 u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną.

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

 

 

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • mał4.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc