PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu balkonów w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Prusa 10 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/72/2018                                             Słupsk, dnia 15.05.2018 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-koszotrysowej remontu dwóch balkonów przynależnych do lokali mieszkalnych nr 6 i 9 na elewacji frontowej budynku przy
    ul. Prusa 10 wraz z koniecznymi uzgodnieniami z konserwatorem zabytkow.

     

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wytyczne konserwatorskie

     

    3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Prusa 10 wykonanie dokumentacji projektowo-koszotrysowej remontu dwóch balkonów przynależnych do lokali mieszkalnych nr 6 i 9 na elewacji frontowej budynku przy ul. Prusa 10 wraz z koniecznymi uzgodnieniami z konserwatorem zabytkow.“

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu  18.06.2018 r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,

  3. Wytyczne konserwatora zabytków do remontu dwóch balkonów na elewacji frontowej budynku przy
    ul. Prusa 10.

  4. Zdjęcia balkonów

     

     

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • OGLOSZENIE Prusa 10 - wykonanie wykonanie dokumentacji projektowo-koszotrysowej remontu dwóch balkonów na elewacji frontowej budynku....pdf 
  • wytyczne konserwatora zabytków ws. remontu dwóch balkonów ul. Prusa 10.pdf 
  • zdjecia balkonów Prusa 10.pdf