Słupsk, dn. 07.12.2011r. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nr sprawy:40/DPZ/U/2011 --------------- Zawiadomienie o wyniku postępowania
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na: wykonywanie usług w zakresie robót ogólnobudowlanych konserwacyjno-remontowych murarskich, tynkarskich i malarskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Miasta Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Zamawiający - PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, działające jako Zarządca nieruchomości w imieniu Miasta Słupsk, zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010. Nr 113, poz. 759 z póz. zm.) zwanej dalej "ustawą" podaje poniżej informuje o wynikach postępowania. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) Część nr 1 - Rejon AWiL nr 1
Postępowanie w części nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie złożono żadnej oferty.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2) Na część nr 2 - Rejon AWiL nr 2 - wybrana została oferta nr 1 złożona przez wykonawcę pod nazwą:
Firma Usługowo-Handlowa 'PA-DA" Piotr Sawicki, 76-200 Słupsk, ul. Zamkowa 2/4
Cena oferty brutto z VAT: 19,87zł/r-g Koszty zakupu materiałów - 5%
Uzasadnienie wyboru oferty:
Na część nr 2 została złożona tylko jedna oferta w/w wykonawcy. Treść oferty jest zgodna z wymaganiami SIWZ. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W wyniku oceny o ustalone kryteria oceny ofert przyznana została maksymalna łączna liczba 100 punktów w tym za kryterium cena - 90,00 pkt, za kryterium koszty zakupu materiałów - 10 pkt. Cena oferty nie przekracza kwoty jaką zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia . W związku z brakiem podstaw do unieważnienia postępowania wybrana została w/w oferta.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3) Część nr 3 - Rejon AZG
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postępowanie w części nr 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie złożono żadnej oferty.
II. Informacja o terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 "ustawy" po upływie którego może zostać zawarta umowa:
Umowa zgodnie z art. 94 ust. 2 może zostać zawarta niezwłocznie.
Wybranego Wykonawcę prosimy o zgłoszeni się w dniu 12.12.2011r. na godz. 14:00 do siedziby Zamawiającego przy ul. Tuwima 4 w Słupsku - pok. Nr 6 w celu podpisania umowy.
Załączniki:
- Zawiadomienie o wyniku postępowania_Nr spr. 40_DPZ_U_2011.pdf