PGM Sp. z o.o. AWiL1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym na opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z ekspertyzą remontu stropu pomiędzy piwnicą, a parterem w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Sobieskiego 15 w Słupsku

Nr sprawy: AwiL -1 / /2017 Słupsk, dnia 27.11.2017r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Sobieskiego 15 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z ekspertyzą na wykonanie remontu stropu pomiędzy piwnicą a parterem w budynku wspólnoty mieszkaniowej Sobieskiego 15 w Słupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z ekspertyzą na wykonanie remontu stropu pomiędzy piwnicą a parterem w budynku wspólnoty mieszkaniowej Sobieskiego 15 w Słupsku.

Liczba egzemplarzy w wersji papierowej: 4

Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej: 1

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania zamówienia

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z ekspertyzą na wykonanie remontu stropu pomiędzy piwnicą a parterem w budynku Sobieskiego 15 w Słupsku.”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 15.12.2017 o godz. 14:00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Aneta Piskuła

e-mail: aneta.piskula@pgm.slupsk.pl tel. 725 757 822 godzinach od 7:00 do 15:00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

 

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

     

 

Załączniki:

  • zapytanie ofertowe - scan.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt