PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu dachu w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Prusa 10 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/178/2017                                       Słupsk, dnia 09.11.2017 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 10 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu dachu budynku ul. Prusa 10 zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-koszotrysową, opinią konserwatora zabytków.

     

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zawarty w dokumentacji projektowej i kosztorysowej,

                                                                                  UWAGA ZMNIEJSZONY ZAKRES PRAC– punkty i pozycje w                                                                                 PRZEDMIARZE wyszczególnione i oznaczone KOLOREM                                                                                          ZIELONYM

     

    3. Termin realizacji zamówienia: 2018 r. miesiąc do ustalenia ze Wspólnotą Mieszkaniową

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Prusa 10 wykonanie remontu dachu budynku ul. Prusa 10 zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-koszotrysową, opinią konserwatora zabytków.“

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 27.11.2017 r. do godz. 10:00

    3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia,

  3. Projekt budowlany wraz z opinią konserwatora zabytków

  4. Przedmiar robót – ograniczony zakres

     

     

     

     

                                                                                                              ………………………………… 

              (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • OGLOSZENIE Prusa 10 - wykonanie wykonanie remontu dachu.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • Prusa 10 - Projekt budowlany czesc rysunkowa.pdf 
  • Prusa 10 - Projekt budowlany remont dachu.pdf 
  • Prusa 10 - przedmiar remont dachu.pdf