PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wileńskiej 26 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/  112  /2017                             Słupsk, dn.   11 lipca 2017 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Wileńskiej 26 w Słupsku,  w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na:remont elewacji wraz z termomodernizacją budynku, wykonanie izolacji ścian fundamentowych oraz remont klatki schodowej.

 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na:remont elewacji wraz z termomodernizacją ściany tylnej budynku, wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z dociepleniem oraz remont klatki schodowej na podstawie załączonego audytu remontowego.

 

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiajacym.

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji:

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naremont elewacji wraz                           z termomodernizacją, izolacją ścian fundamentowych, remontem klatki schodowej budynku  nr 26 przy ul. Wileńskiej w Słupsku.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 25 lipca 2017 r. o godz. 9ºº

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Barbara Ostrowska,                                       

e-mail: barbara.ostrowska@pgm.slupsk.pl , tel. 59 8487654, w godzinach od  7ºº do 15ºº.

  

Wybór oferty

 

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie            u administratora budynku.

 

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

 

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Audyt remontowy

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • Ogloszenie -Wilenska 26.pdf 
  • Wileńska_26-audyt_remontowy.pdf