PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Tuwima 23A w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/  78  / 2017                                  Słupsk, dn. 16.05.2017 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Tuwima 23A w Słupsku,  w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku   ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku wraz z audytem  w zakresie : remont dachu, przemurowanie kominów, docieplenie połaci dachowej, wymiana rynien i rur spustowych, docieplenie elewacji i bramy przejazdowej, wykonanie instalacji domofonowej cyfrowej,remont klatki schodowej wraz               z wymianą okien na nowe PCV, renowacja drzwi wejściowych do budynku wraz                              z uzgodnieniami i zaopiniowaniem przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - 4 egzemplarze projektu budowlanego

    - 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego

    - 2 egzemplarze przedmiaru robót

    - przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)

    3. Termin realizacji zamówienia:  1 miesiąc od podpisania umowy

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: ------------

    5. Warunki płatności: przelewem 30 dni od dnia złożenia faktury.

    6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

    Terminy

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki  Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku wraz z audytem  w zakresie : remont dachu, przemurowanie kominów, docieplenie połaci dachowej, wymiana rynien i rur spustowych, docieplenie elewacji i bramy przejazdowej, wykonanie instalacji domofonowej cyfrowej,remont klatki schodowej wraz     z wymianą okien na nowe PCV, renowacja drzwi wejściowych do budynku wraz  z uzgodnieniami i zaopiniowaniem przez Plastyka Miejskiego oraz Konserwatora Zabytków.

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  3. 2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.05.2017 r. o godz. 12:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Małgorzata Hawryłowicz                                         

    e-mail: malgorzata.hawrylowicz@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-37 / 783-271-604., w godzinach od 7:00                    do 15:00,

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.  

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

 

                                                                                      ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • Tuwima 23A-dokumentacja.pdf