PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania kosztorysu remontu klatki schodowej i instalacji elektrycznej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Prusa 8 w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL2/34/2017                                             Słupsk, dnia 24.03.2017 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 8 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku 

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie kosztorysu inwestorskiego i nakładczego remontu klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej

     

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: do uzgodnienia ze wspólnotą.

     

    3. Termin realizacji zamówienia: 31.05.2017 r.

     

    4. Wymagany minimalny okres gwarancji: -

     

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

     

    6. Cenę oferty należy obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

     

    7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

     

    Terminy

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z  dopiskiem: „Oferta – Prusa 8 Wykonanie dokumentacji kosztorysowej remontu klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej“.

    2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 10 kwietnia 2017 r. do godz. 14:00

    3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
    e-mail: robert.kuc@pgm.slupsk.pl , tel. (59) 84 87 669 , w godzinach od  7ºº do 15ºº.

     

    Wybór oferty

    1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

    2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
    od postępowania lub wyboru wykonawcy. 

     

    Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

 

 

                                                                                                          ………………………………… 

          (podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • formularz ofertowy.odt 
  • oświadczenie oferenta.odt 
  • oświadczenie wykonawcy.odt 
  • Prusa 8 AWiL2_34_2017.pdf