PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji kosztorysowej remontu trzech klatek schodowych z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Stary Rynek 7 w Słupsku.

Nr sprawy Słupsk, dn. 11.05.2016r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 –
    Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Stary Rynek 7 w Słupsku.

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie dokumentacji kosztorysowej na remont trzech klatek schodowych wraz z wymianą instalacji elektrycznej na klatkach i w korytarzach piwnicznych w zakresie:

-kosztorys inwestorski

-kosztorys nakładczy

-przedmiar robót

  1. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

  2. Wymagany okres gwarancji: nie dotyczy

  3. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:"Oferta – Dokumentacja kosztorysowa na remont klatek schodowych budynku mieszkalnego w Słupsku, przy ul. Stary Rynek 7. Termin złożenia oferty upływa w dniu 25.05.2016r. o godz. 11:00

  4. Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwacia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  5. Kryterium oceny ofert: cena 100%

  6. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury

  7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Kamila Knitter – administrator nieruchomości, e-mail: kamila.knitter@pgm.slupsk.pl  tel. 59 8487590 lub 59 8487585 w godzinach od 7.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

  8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

  9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć referencje, polisę ubezpieczeniową wykonawcy

  10. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załączniki:

  • zapytanie o cenę Stary Rynek 7.pdf 
  • OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.pdf 
  • FORMULARZ OFERTOWY.odt