PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wymiany okien i drzwi wejściowych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej H. Pobożnego 10 w Słupsku.

Nr sprawy: AW1/77/2016 Słupsk, dnia 06.05.2016 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku 
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej H. Pobożnego 10 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty na :

 

1. Przedmiot zamówienia:

- wymiana okien szt. 2 na klatce schodowej od strony ulicy łącznie z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,

- wymiana okien szt. 2 na klatce schodowej w oficynie ( w tym zamiana luksfera na okno ) łącznie z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi

okna rozwierno – uchylne, PCV

- wymiana drzwi wejściowych do budynku oficyny, drzwi metalowe przygotowane do instalacji domofonowej wraz z samozamykaczem ( z funkcją stop )

2. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

3. Wymagany okres gwarancji: 36 miesiące

4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali Nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wymiana okien i drzwi wejściowych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej H. Pobożnego 10 w Słupsku.

5. Termin składania ofert upływa w dniu 20.05.2016 r. o godz. 15.00.

6. Otwarcia ofert dokona pełnomocnik w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

7. Kryterium oceny ofert: cena 100%.

8. Warunki płatności: 30 dni od otrzymania faktury.

9.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Kowalczyk-Bekier - administrator, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 w Słupsku ul. Prusa 6, pok. nr 17, tel. 59 84 87 611, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

11. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

12. Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

Załączniki:

  • zapytanie H.Pobożnego 10.pdf 
  • oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf 
  • formularz ofertowy wspólnoty.doc