PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu elewacji wraz z dociepleniem ścian szczytowych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Bema 4- 5 w Słupsku.

Nr sprawy: AwiL 1/ /2016 Słupsk, dn. 04.05.2016r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Bema 4-5 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej uzgodnionej z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w następującym zakresie:

- remont elewacji budynku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych od podwórka (uwzględniający elementy ozdobne zgodnie z decyzją ZND-I.5152.6.2016.MK Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków)

- wymiana okienek piwnicznych

- remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej i remontem schodów

- przemurowanie kominów

- modernizacja instalacji odwodniającej na podwórzu

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- projekt budowlany – 5 egzemplarzy

- kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze

- kosztorys nakładczy - 2 egzemplarze

- przedmiar robót - 2 egzemplarze

- STWiORB – 2 egzemplarze

Wyżej wymieniona dokumentacja w wersji elektronicznej: 1

3. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

4. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące

5. Miejsce i termin złożenia oferty:

5.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Oferta – opracowanie dokumentacji kosztorysowej remontu budynku Bema 4-5 w Słupsku.”

5.2. Termin składania ofert upływa w dniu 11.05.2016 r. do godz. 12:00

6. Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

7. Kryterium oceny ofert: cena 100%

8. Warunki płatności:30 dni od dnia złożenia faktury.

9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Anna Moszczyńska,

e-mail: anna.moszczynska@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 612, w godzinach od 8:00 do 10:00,

Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 17.

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

11. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

12. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  2. Decyzja ZND-I.5152.6.2016.MK wraz z załącznikami

Załączniki:

  • zapytanie o cenę dokumentacja na remont budynku.pdf 
  • oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf 
  • formularz ofertowy wspólnoty.doc 
  • decyzja konserwatora zabytków.pdf