PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawy AWiL2/80/2016 Słupsk, dn. 21.04.2016 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Konopnickiej 16
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont budynku - termomodernizacja wraz z izolacją pionową ścian piwnicznych, remont dachu z przemurowaniem kominów, remont balkonów i klatki schodowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja projektowo – kosztorysowa powinna zawierać:
- 4 egzemplarze projektu budowlanego,
- 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego,
- 2 egzemplarze przedmiaru robót,
- przedmiotowe dokumenty w wersji elektronicznej (format *pdf)
Termin realizacji zamówienia 1 miesiąc od podpisania umowy
Miejsce i termin złożenia oferty ul. Niemcewicza 15, 76-200 Słupsk – sekretariat do dnia 09.05.2016 r. Godz. 09:00
Termin i miejsce otwarcia ofert 09.05.2016 godz. 14:30
Kryterium oceny ofert 100% cena
Warunki płatności 30 dni od złożenia faktury w siedzibie zamawiającego, przelewem bankowym
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami administrator Elżbieta Kawala tel. 725 757 825 e-mail ela.kawala@pgm.slupsk.pl
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny (kosztorys ofertowy)
Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) …............................
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)
____________________________________________________________________________________________