PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawy AwiL2/60 /2016 Słupsk,dn. 04.04.2016
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej P. Skargi 16
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu klateki schodowej w nieruchomości przy ul. P. Skargi 16
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót*, do uzgodnienia z współwłaścicielami budynku .
Termin realizacji zamówienia 30.07.2016 r..
Wymagany okres gwarancji 5 lat
Miejsce i termin złożenia oferty ul. Niemcewicza 15, 76-200 Słupsk – sekretariat do 22.04.2016 roku do godz. 11.00
Termin i miejsce otwarcia ofert. 22.04.2016 r. Godz.14.00
Kryterium oceny ofert: 100% cena
Warunki płatności 30 dni od daty odbioru ostatecznego robót
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami administrator Edward Pytel tel. 725-757-803, e-mail: edward.pytel@pgm.slupsk.pl
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy