PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawy : AWiL2/36/2016 Słupsk, dnia 17.03.2016r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 , działająca jako administrator nieruchomości w imieniu WM Kołłataja 7
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie remontu dachu wraz z obróbkami blacharskimi i wymianą rynien i rur spustowych.
Termin realizacji zamówienia : 3 miesiące od daty podpisania umowy
Wymagany okres gwarancji : 36 miesięcy
Miejsce i termin złożenia oferty : w siedzibie AWiL2, ul. Niemcewicza 15, pok. nr 3-sekretariat lub przez e-mail: malgorzata.twarowska-wyrzykowska@pgm.slupsk.pl
do dnia 05.04.2016r. do godz. 15.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 05.04.2016r. w miejscu zamieszkania zarządu WM
Kryterium oceny ofert : 100 % cena
Warunki płatności: przelewem, 30 dni od wystawienia faktury i bezusterkowego odbioru robót
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Twarowska-Wyrzykowska, tel. 59-848-76-37 lub 783-271-604.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy
Załączniki:
1) Formularz ofertowy