Słupsk, dn.04.03.2016 r.
Nr sprawy: AwiL1/ /2016
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Sienkiewicza 3
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji kosztorysowej obejmującej: wymianę instalacji elektrycznej wraz z montażem czujników światła na klatce budynku głównego wspólnoty mieszkaniowej ul. Sienkiewicza 3 w Słupsku.
Termin realizacji zamówienia: 29.04.2016 r.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „ Wykonanie dokumentacji kosztorysowej obejmującej: wymianę instalacji elektrycznej wraz z montażem czujników światła na klatce budynku głównego przy ul. Sienkiewicza 3 w Słupsku.”
Termin składania ofert upływa w dniu 18.03.2016 r. o godz. 12:00
Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
5. Kryterium oceny ofert: cena 100 %
6. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Aleksandra Betto, e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl, tel. 59 84 87 586, w godzinach od 8:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 7.
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
9. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
10. Załączniki:
Formularz ofertowy
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.