PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania remontu elewacji, dachu i klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Jaracza 21 w Słupsku.

Nr sprawy AWiL1/R-5/19/2016 Słupsk, dn. 03.03.2016 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Jaracza 21

zaprasza do złożenia oferty na :

 

  1. Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku w zakresie: elewacja wraz z dociepleniem, remont dachu, remont klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Jaracza 21 w Słupsku
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Oferent jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, kosztorysu nakładczego, przedmiaru oraz projektu w zakresie remontu elewacji wraz z dociepleniem
  3. Przedmiot zamówienia obejmuje:

- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- kosztorys nakładczy - 2 egzemplarz w wersji papierowej

- przedmiar robót – 2 egzemplarz w wersji papierowej

- STWiORB - 2 egzemplarz w wersji papierowej

- projekt docieplenia wraz z kolorystyką– 3 egzemplarze w wersji papierowej

- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej.

  1. Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy
  2. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
  3. Miejsce i termin złożenia oferty

4.1.Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji na remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Jaracza 21 w Słupsku”

4.2. Termin składania ofert upływa w dniu 14.03.2016 r .o godz. 11:00

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert - otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100%
  3. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury
  4. Osoby upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl, tel. 598487588 w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 16
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
  6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
  7. Załączniki:
  8. Formularz ofertowy
  9. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załączniki:

  • ogłoszenie WM Jaracza 21.pdf 
  • zał. 1 Formularz ofertowy wspólnoty.doc 
  • zał. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu-8.pdf