PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania wymiany instalacji zimnej wody oraz kanalizacyjnej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Piłsudskiego 3 w Słupsku.

Nr sprawy AWiL1/          /15                                              Słupsk, dnia 08 grudnia.2015 roku

GŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE   

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Morcinka 1                w Słupsku.

zaprasza do złożenia oferty na :

1. Przedmiot zamówienia:

Wymiana istniejącej instalacji  zimnej wody oraz  kanalizacyjnej na podstawie obmiaru własnego   nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piłsudskiego 3 w Słupsku.

2. Termin realizacji zamówienia: III-IV kwartał 2016 roku

3. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesiące

4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:  "Wymiana istniejącej instalacji  zimnej wody oraz  kanalizacyjnej na podstawie obmiaru własnego, w   nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piłsudskiego 3 w Słupsku.“. Termin złożenia oferty upływa  w dniu 10 stycznia 2016 r. o godz. 14:00

5. Termin i miejsce otwarcia ofert: Otwarcia ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

6. Kryterium oceny ofert: cena 100%

7. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Grzegorz Wierzbicki – administrator nieruchomości, e-mail: grzegorz.wierzbicki@pgm.slupsk.pl  tel. 598487587 lub 725 757 801 w godzinach od 8.00 do 15.00.  Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

10. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.  Do oferty należy załączyć referencje, polisę ubezpieczeniową wykonawcy

11. Załączniki:

 

1)     Formularz ofertowy

2)     Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia

Załączniki:

  • PILSUDSKIEGO 3 ZAPYTANIE 230 wymiana wod-kan.pdf 
  • O|WIADCZENIE WYKONAWCY.pdf 
  • FORMULARZ OFERTOWY.odt