PGM Sp. z.o.o. AWiL 1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 1A w Słupsku.

Nr sprawy: AWiL1/219/2015

Słupsk, dn. 27.10.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 1A” w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

2. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 1A” w Słupsku.

2.1.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- przedmiar robót ( w złączniku nr 3 ), projekt budowlany (do wglądu u administratora) na wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie klatki schodowej w budynku wpisanym do rejestru zabytków. W związku z powyższym wymaga się, aby kierownik robót posiadał uprawnienia do kierowania robotami konserwatorskimi.

Prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczania niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy

Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną

2. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od podpisania umowy.

3. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.

4. Miejsce i termin złożenia oferty:

Termin składania ofert upływa w dniu 09.11.2015 r. do godz. 15.00.

Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie: „Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 1A w Słupsku”.

5. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

6. Kryterium oceny ofert:

cena 100 %

7. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury.

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Administrator Małgorzata Kowalczyk-Bekier, e-mail: malgorzata.kowalczyk-bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487596, w godzinach od 7:00 do 10:00 i od 13:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku, pok. 16.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

10. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 

11. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3) Przedmiar robót

4) Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

 

 

Załączniki:

  • Armii Krajowej 1A zapytanie remont.pdf 
  • Decyzja Konserwatora.pdf 
  • formularz ofertowy wspólnoty.doc 
  • oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf 
  • przedmiar robót.pdf