PGM Sp. z o.o. AWiL1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem cenowym na wykonanie remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Armii Krajowej 1A w Słupsku

 

Nr sprawy: AWiL1/172/2015

Słupsk, dn. 04.08.2015 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w

Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa

6 w Słupsku działający jako administrator nieruchomości w imieniu

Wspólnoty Mieszkaniowej „Armii Krajowej 1A” w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty na :

2. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty

Mieszkaniowej „Armii Krajowej 1A” w Słupsku.

2.1.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- przedmiar robót ( w złączniku nr 3 ), projekt budowlany (do wglądu u

administratora) na wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie

klatki schodowej w budynku wpisanym do rejestru zabytków. W związku z

powyższym wymaga się, aby kierownik robót posiadał uprawnienia do

kierowania robotami konserwatorskimi.

Prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i

zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczania niezbędne do

prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy

Prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną

3. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od podpisania umowy.

4. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy.

5. Miejsce i termin złożenia oferty:

Termin składania ofert upływa w dniu 21.08.2015 r. do godz. 15.00.

Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego Przedsiębiorstwo

Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i

Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat z dopiskiem na kopercie:

Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku Wspólnoty

Mieszkaniowej Armii Krajowej 1A w Słupsku”.

6. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert dokona zarząd wspólnoty w siedzibie zamawiającego bez

udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u

administratora budynku.

7. Kryterium oceny ofert:

cena 70%, gwarancja 30%

8. Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury.

9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Administrator

Małgorzata Kowalczyk-Bekier, e-mail: malgorzata.kowalczyk-

bekier@pgm.slupsk.pl, tel. 598487596, w godzinach od 7:00 do 10:00 i od

13:00 do 15:00, Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w

Słupsku, pok. 16.

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w

języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

11. Cenę oferty należy obliczyć  i podać z dokładnością do 2 miejsc po

przecinku. 

12. Załączniki:

1) Formularz ofertowy

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3) Przedmiar robót

4) Decyzja Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków

 

Załączniki:

  • CCI20150805.jpg 
  • formularz ofertowy wspólnoty.doc 
  • oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu.pdf 
  • PREZDMIAR ROBÓT.pdf 
  • Decyzja Konserwatora.pdf