PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r |
Nr sprawy AW1/AWR-3/ 156 / 2015 Słupsk, dn. 04.08.2015r
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Zygmunta Augusta 75
zaprasza do złożenia oferty na :
1.1. Przedmiot zamówienia:
wymiana nawierzchni chodnika przy budynku z płyt betonowych na kostkę polbruk
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
kosztorys nakładczy
Liczba egzemplarzy w wersji papierowej – 2
Liczba egzemplarzy w wersji elektronicznej - 1
4. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego- Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 ul. Prusa 6, sekretariat, z dopiskiem na kopercie: Wykonanie wymiany nawierzchni chodnika przy budynku przy ul. Zygmunta Augusta 75 w Słupsku. Oferty można składać do dnia 13.08.2015r.
6. Kryterium oceny ofert: cena 80%
gwarancja 20%
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
10. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
11. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy
12. Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
3) Kosztorys nakładczy