PGM Sp. z o.o. AWiL1 w Słupsku zwraca się z zapytaniem cenowym na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłaczenie do c.c.w. w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Zygmunta Augusta 72 w Słupsku

PGM – PR 1

Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych

obowiązuje 20.04.2015 r.

Nr sprawy AWiLNr 1/R-3/159/2015                                 Słupsk, dn. 24.07.2015 r.

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE CENOWE

  1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 1  działający jako administrator nieruchomości w imieniu Zygmunta Augusta 72

zaprasza do złożenia oferty na :

1.1.           Przedmiot zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie do c.c.w w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Zygmunta Augusta 72 w Słupsku

1.2.           Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Oferent jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podłączenia do ccw budynku mieszkalnego wielorodzinnego nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Zygmunta Augusta 72       w Słupsku

1.3.           Przedmiot zamówienia obejmuje:

- przedmiar robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- projekt – 4 egzemplarze w wersji papierowej

- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- specyfikacja – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji  elektronicznej.

  1. Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy
  2. Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
  3. Miejsce i termin złożenia oferty

4.1.Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej   Sp. z o.o.   w   Słupsku,   Administracja   Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w sekretariacie z dopiskiem na kopercie: „Oferta – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podłączenie do c.c.w w budynku mieszkalnym wielorodzinnym nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej Zygmunta Augusta 72 w Słupsku

4.2. Termin składania ofert upływa w dniu 17.08.2015r o godz. 11:00

  1. Termin i miejsce otwarcia ofert - otwarcia ofert dokona komisja w siedzibie zamawiającego bez udziału oferentów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie     u administratora budynku.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100%
  3. Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury
  4. Osoby upoważniona do kontaktu z wykonawcami: administrator p. Renata Stec e-mail: renata.stec@pgm.slupsk.pl,  tel. 598487614 w godz. od 8:00 do 15:00 w Administaracji Wspólnot i Lokali nr przy ul Prusa 6, pokój nr 11
  5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
  6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

11. Załączniki:

1)    Formularz ofertowy

2)                                                                                                                                                                                             Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia      

Załączniki:

  • Zygmunta Augusta 72 - ogłoszenie.pdf 
  • zał.1. formularz ofertowy.odt 
  • zał. 2 Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia w postepowaniu.pdf