PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 20.04.2015 r. |
Nr sprawy AWiL2/67/2015 Słupsk, dn. 21.05.2015 r.
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2, działające jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Szczecińska 12 w Słupsku.
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: wymiana stolarki okiennej na strychu szt. 1.
Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące
Miejsce i termin złożenia oferty: 12.06.15 r. Godz. 10.20, Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku, sekretariat pok. 3 lub na adres e mail: beata.antosiak@pgm.slupsk.pl
Termin i miejsce otwarcia ofert: 12 czerwca 2015 r. godz. 10.25 Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku
Kryterium oceny ofert: najniższa cena
Warunki płatności: 30 dni od złożenia faktury w siedzibie zamawiającego, przelewem bankowym
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Beata Antosiak nr tel. 59 848 76 38 w godz. 8-10 oraz 14-16, e mail: beata.antosiak@pgm.slupsk.pl
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy