Słupsk, dn. 26.05.2011r.
Numer postępowania: 14/DPZ-13A/U/2011
Zawiadomienie o wyniku postępowania
dotyczy: konkursu ofert, o wartości zamówienia nieprzekraczającej równowartości 14.000 euro, na wykonanie usług koszenia trawników na terenach zewnętrznych nieruchomości komunalnych będących własnością Gminy Miejskiej Słupsk oraz na terenach nieruchomości Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez AWiL nr 1 PGM przy ul. Prusa nr 6 w Słupsku - ogłoszenie opublikowane na stronie internetowej www.pgm.slupsk.pl z dn. 19.05.2011
Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) - informuje, że w wyniku przeprowadzonego Konkursu ofert została wybrana oferta złożona przez wykonawcę pod nazwą:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ŁAD"
76-200 Słupsk, ul. Gdyńska 13B
z ceną ofertową w wysokości 43.041,48 zł brutto z VAT
Uzasadnienie wyboru.
Wybrana została powyższa oferta, ponieważ treść oferty odpowiada treści i wymaganiom określonym w ogłoszeniu o Konkursie ofert. Jest to jedyna oferta jaka została złożona w przedmiotowym postępowaniu w związku z czym uznana została za najkorzystniejszą.
Załączniki:
- Zawiadomienie o wyniku postępowania_Konkurs ofert_usługi koszenia trawy AWiL-1.pdf