PGM – PR 1 |
Procedura realizacji robót remontowych we wspólnotach mieszkaniowych |
obowiązuje 30.01.20 |
Nr sprawy: AWL2/21/2015 Słupsk dn. 12.02.2015
OGŁOSZENIE
ZAPYTANIE CENOWE
Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
ul. Tuwima 4 – AdministracjaNiemcewicza 15, działający jako administrator nieruchomości w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej 3 Maja 32.
zaprasza do złożenia oferty na :
Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku wraz z wymianą 2 okien na klatce schodowej oraz wymiana drzwi wejściowych do budynku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - stanowiący załącznik nr - do niniejszego zaproszenia
Termin realizacji zamówienia 30 dni od podpisania umowy
Wymagany okres gwarancji -...........................................................................................
Miejsce i termin złożenia oferty 23.02.2015 r. do godz. 10.00 w pok. Nr 3 (sekretariat)
Termin i miejsce otwarcia ofert 23.02.2015 r. godz 12.00 w pok. Nr 3
Warunki płatności: przelew
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami
administrator nieruchomości Tomasz Czereszkiewicz tel. 59 84 87 669
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.
Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kalkulację ceny.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy
2) .................................................
…………………………………
…………………………………
(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)