Słupsk, dnia 29.01.2015 r.
OGŁOSZENIE
O KONKURSIE OFERT
Nr sprawy: AwiL1/R-5/4/2015
Na wykonanie robót budowlanych w zakresie gruntownego remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Słonecznej 18-22 w Słupsku administrowanej przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
Zamawiający:
Wspólnota Mieszkaniowa Słoneczna 18-22 w Słupsku .
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
-remontu dachu wraz z przemurowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych
-remont klatek wraz z wymianą instalacji elektrycznej
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z dociepleniem ścian piwnic
-wymiana okienek piwnicznych
-remont elewacji wraz z dociepleniem
budynku mieszkalnego wielorodzinnego w nieruchomości Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Słonecznej 18-22 w Słupsku
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
- prace remontowe będą odbywały się w budynku użytkowanym i zamieszkałym, wszelkie ewentualne zabezpieczania niezbędne do prowadzenia robót leżą po stronie wykonawcy,
- zgodnie z przedmiarem robót oraz projektem załączonym do ogłoszenia,
- zgodnie ze sztuką budowlaną
Załączniki określające przedmiot zamówienia:
-przedmiar robót – załączniki nr 1,2,3,10
- projekt – załączniki nr 4,5,6,7,8,9
Termin wykonania zamówienia: 31.12.2015 r.
Termin i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert upływa w dniu 16.02.2015 r. o godz. 11:30
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6, sekretariat (pokój nr 6).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"Oferta - „Gruntowny remont budynku przy ul. Słonecznej 18-22 w Słupsku”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają wiedzę i doświadczenie,weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Oferenta wykazu wykonanych robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, przynajmniej co najmniej 2 robót określonych w przedmiocie zamówienia ( pkt. II ppkt. 1) na kwotę co najmniej 100 tys. zł każda, oraz dokumentów (referencji) potwierdzających należyte wykonanie tych robót;
b. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,weryfikację spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta załącznik nr 2.
c. potwierdzą odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, w celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby Oferent był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł /kopia w załączeniu/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez Oferenta dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (np. polisa OC/ gwarancja ubezpieczeniowa wraz z potwierdzeniem dokonania jej opłaty).
d. spełniają warunki w zakresie niewykluczenia z postępowania- załącznik nr 2
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 powyżej zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dostarczone przez wykonawcę.
Nie spełnienie chociażby jednego w wymaganych warunków udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
Zawartość oferty:
Oferta musi zawierać dokumenty potwierdzające warunki udziału w postępowaniu Oferenta określone w pkt. V.
Ofertę należy przedstawić w następującej formie kosztorysu ofertowego.
W przypadku jakichkolwiek braków w dokumentach wskazanych w pkt. V p. pkt. 1 oraz pkt. VI p. pkt. 2 zamawiający może dokonać jednokrotnego wezwania oferenta do uzupełnienia oferty bądź złożenia do niej wyjaśnień. Uzupełnienie bądź złożenie wyjaśnień nie może prowadzić do zmiany treści oferty.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Ocenie podlegać będą jedynie oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.
2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnią postawione warunki udziału w niniejszym „Konkursie ofert” Komisja dokona oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie niżej określonego określonych kryteriów:
- cena 60%
- jakość 30%
- referencje 10%
3. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta otrzyma najwyższą liczbę punktów i odpowiada wszystkim wymogom określonym w ogłoszeniu.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonymi w niniejszym dokumencie,
b) wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów,
c) wykonawca nie spełnił choćby jednego z wymagań określonych w niniejszym dokumencie,
d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Niespełnienie choćby jednego warunku udziału w postępowaniu spowoduje odrzucenie oferty.
Termin i miejsce otwarcia ofert.
1. Otwarcie ofert odbędzie się w Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku w dniu 16.02.2015 r. o godz. 14:00, pokój nr 7.
2. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie dostarczone wybranemu wykonawcy.
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Aleksandra Betto – administrator nieruchomości, e-mail: aleksandra.betto@pgm.slupsk.pl tel. 59 84 87 586 lub 725 757 809. w godzinach od 8.00 do 15.00. Administracja Wspólnot i Lokali nr 1 przy ul. Prusa 6 w Słupsku.
Wszelkie zawiadomienia i pytania mogą być przekazywane przez Zamawiającego w formie pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
Protesty i odwołania.
W niniejszym postępowaniu oferentom nie przysługują protesty ani odwołania.
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.