Numer sprawy: 26/DPZ/U/2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na wykonywanie usług pogotowia technicznego elektrycznego w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot
i Lokali nr 1 i Administrację Wspólnot i Lokali nr 2
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 działające jako zarządca nieruchomości w imieniu wspólnot mieszkaniowych.
2. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pogotowia technicznego elektrycznego w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Administrację Wspólnot i Lokali nr 1 i Administrację Wspólnot i Lokali nr 2, polegających na:
1) usuwaniu awarii instalacji elektrycznej w przypadku braku dopływu energii elektrycznej w częściach wspólnych nieruchomości,
2) wymianie uszkodzonych wkładek topikowych po stronie zasilania WLZ i w tablicach administracyjnych,
3) oczyszczaniu przewodów nadpalonych i powtórne załączanie pod zacisk, naprawie lub wymianie osprzętu elektrycznego tj. wyłącznika, gniazda wtykowego, jeśli jest przyczyną awarii,
4) naprawie łącz i styków w puszkach WLZ,
5) wykonaniu tymczasowego zasilania zapewniającego działanie instalacji do czasu zlecenia usunięcia usterki lub wymiany instalacji przez Zamawiającego dla Zakładu wykonującego remonty instalacji elektryczne w dniach i godzinach pracy nie objętych usługą pogotowia technicznego,
6) zabezpieczaniu (zaizolowanie) przewodów elektrycznych po wyrwanych wyłącznikach lub naprawie albo zabezpieczeniu wyrwanych wyłączników i przycisków na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych, strychach, które stwarzają zagrożenie porażenia prądem,
7) w przypadkach awaryjnych wymiana lub uzupełnienie żarówek oświetlenia administracyjnego,
8) naprawie lub wymianie podejścia pod tablice podlicznikową , jeśli jest to przyczyną awarii,
9) w przypadku zagrożenia porażeniem , zabezpieczeniu uszkodzonych lub zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej,
10) usuwaniu awarii w pionie WLZ budynku wraz z wymianą wkładek topikowych i gniazd bezpiecznikowych (zabezpieczenie dostawy energii elektrycznej bez wymiany tablic WLZ),
11) naprawie instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przedlicznikowych w mieszkaniach, lokalach użytkowych oraz ogólnego przeznaczenia – bez wymiany instalacji wewnętrznych, bez naprawy osprzętu oświetleniowego i urządzeń (odbiorników) elektrycznych w mieszkaniach,
12) usuwaniu awarii w zakresie robót elektrycznych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),
13) przekazywaniu Zamawiającemu informacji o koniecznych remontach instalacji elektrycznych,
14) każdorazowym powiadomieniu Zakładu Energetycznego oraz Zamawiającego o zerwanych plombach na urządzeniach oraz o wymianie bezpieczników mocy w złączach kablowych ZK nie będących własnością Zamawiającego.
3. Termin wykonania zamówienia
Od dnia zawarcia umowy do dnia 30.10.2016r.
4. Termin i miejsce składania ofert
1) Termin składania ofert: upływa w dniu 02.10.2013r., o godz. 09:00
2) Ofertę należy złożyć na adres Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o.
76-200 Słupsk ul Tuwima, 4 pokój nr 4 (sekretariat)
3) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem:
"PRZETARG NIEOGRANICZONY na usługi pogotowia technicznego elektrycznego – Nr sprawy: 25/DPZ/U/2013, nie otwierać przed dniem 02.10.2013r. godz. 09:10"
4) Ofertę należy sporządzić w języku polskim zgodnie z Warunkami Przetargu.
5) Miejsce i termin otwarcia ofert: otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.10.2013r. o godz. 09:10 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 6.
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Urbańska tel. 59 84 87 521, Dział zamówień publicznych PGM Sp. z o.o. w Słupsku w godz. 8:00-15:00.
6. Jedynym kryterium wyboru ofert będzie najniższa cena - waga 100%.
7. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu określone zostały w Warunkach Przetargu.
8. Informacje o wynikach posterowania zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń I piętro).
9. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu na podstawie art. 70 1 i następnych kodeksu cywilnego. Przetarg ma charakter nieograniczony. Szczegółowe warunki postępowania zostały określone w Warunkach Przetargu i są wiążące dla Wykonawców.
Pełna treść Warunków Przetargu wraz z załącznikami znajduje się poniżej.