Wspólnota Mieszkaniowa ul. MAŁACHOWSKIEGO 20 w Słupsku ogłasza przetarg ofertoy na remont instalacji elektrycznej w budynku - Term. składania ofert: 30.01.2011r.

Słupsk, dnia 17. 01. 2011 r. OGŁOSZENIE Dział Wspólnot Mieszkaniowych Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku z siedzibą przy ulicy Prusa 6 ogłasza przetarg ofertowy na: remont instalacji elektrycznej w budynku przy ulicy Małachowskiego 20 w Słupsku. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 10. 03. 2011 r. Przedmiar robót /technologię robót budowlanych/ odebrać można w siedzibie Działu Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Prusa 6, w pokoju nr 1 w godzinach od 7.00 do 15.00. Termin składania ofert upływa dnia 30. 01. 2011 r. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie PGM Sp. z o.o. Działu Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Prusa 6. Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową wynikającą z załączonego kosztorysu ofertowego na wykonanie prac określonych w otrzymanym przedmiarze robót i technologii prac wykazanej w załączniku. Zakłada się minimalny 2 letni okres gwarancji. Złożenie oferty jest równoznaczne z tym, iż oferent zapoznał się z zakresem i przedmiarem robót, oraz, że dokonał sprawdzenia zakresu robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania remontu na nieruchomości i że nie będzie wnosił w przyszłości żadnych roszczeń z tego tytułu. Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru: PGM/AW - OFERTA na remont instalacji elektrycznej Wspólnoty Mieszkaniowej Małachowskiego 20 w Słupsku. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.02.2011 r. o godz. 9:00 w siedzibie zamawiającego przy ul. Prusa 6, pokój nr 4. Postępowanie nie zostało poprzedzone wstępną kwalifikacją. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy ,Prawo zamówień publicznych- oświadczenie musi być załączone do oferty. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest administrator p. Urszula Sarnowska tel. 059 84 87 587, 725 737 816, pokój nr 1 w godz. 7.00 do 15.00. Kryteria wyboru ofert: 1. Cena ofertowa, wiarygodność firmy /referencje/, okres gwarancji, posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł /kopia załączona do oferty/. 2. Wyboru wykonawcy dokona w oparciu o powyższe kryteria Zarząd Wspólnoty. 3. Informacja o wyniku przetargu zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Działu Wspólnot Mieszkaniowych przy ulicy Prusa 6.

Załączniki:

  • Ołoszenie _rem. inst. elektr. ul. MAŁACHOWSKIEGO 20.pdf 
  • OŚWIADCZENIE z zart. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 - wzór.pdf