PGM Sp. z.o.o. AWM w Słupsku ogłasza zapytanie na wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na remont budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Długosza 13B w Słupsku

Nr sprawy: AWM//2022                                                                              Słupsk, dn. 09.11.2022 r.

 

OGŁOSZENIE

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Długosza 13 B w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku przy ul. Długosza 13 B w zakresie: termomodernizacja budynku, remont klatki schodowej, remont schodów wejściowych do budynku, remont dachu, izolacja z dociepleniem ścian fundamentowych.

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

    - projekt docieplenia wraz z kolorystyką – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- przedmiar robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej

- STWiORB - 2 egzemplarze w wersji papierowej

- 1 egzemplarz całości dokumentacji w wersji elektronicznej

3. Termin realizacji zamówienia: 60 dni po podpisaniu umowy

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24-miesiące

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

  1. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć:

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu ofertowym.

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku przy ul. Długosza 13 B”

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 30.11.2022 r. o godz. 14:30

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Regina Kubik,

e-mail: regina.kubik@pgm.slupsk.pl, tel. 59 8487654 w godz. od 8:00 do 15:00

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru oferty dokonają właściciele Wspólnoty bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

  1. Właściciele Wspólnoty Mieszkaniowej zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • ogloszenie.pdf 
  • formularz ofertowy.doc 
  • oświadczenie oferenta.doc