PGM Sp. z.o.o. AWM w Słupsku ogłasza zapytanie ofertowe na wykonanie remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Przemysłowej 2/20f w Słupsku

Nr sprawy: AWM/22 / 2022 Słupsk, dnia 26.04.2022r

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Przemysłowa 2/2of w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku

ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

 

  1. Przedmiot zamówienia: Całkowity remont budynku przy ul. Przemysłowej 2/20f zgodnie z przedmiarem robót.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszego zapytania

3. Termin realizacji zamówienia: do uzgodnienia z Zamawiającym.Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy do 60 dni od dnia otwarcia ofert.

  1. Wymagalny minimalny okres gwarancji: 5 lat

    5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

  1. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyćkosztorys ofertowy.

  2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

Terminy

1. Ofertę składająca się formularza ofertowego, dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kosztorys ofertowy należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Remont budynku Przemysłowa 2/2of w Słupsku”.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu13.05.2022r. do godz. 15.00

3. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Beata Lisiecka

e-mail: beata.lisiecka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76- 35/ 725 757 817, w godzinach od 8.00 do 16.00,

 

Wybór oferty

 

  1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokonają właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Ocenie podlegać będą oferty spełniające wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego.

  2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie określonych w zamówieniu kryteriów. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

1. . Formularz ofertowy

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

  2. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

  3. Przedmiary robót

Załączniki:

  • przedmiar budynek oficyny.pdf 
  • przedmiar niska oficyna.pdf 
  • przedmiar remont elewacji i klatki schodowej.pdf 
  • przedmiar remontu budynku frontowego.pdf 
  • przedmiar roboty elektryczne.pdf 
  • Formularz ofertowy.odt 
  • Oswiadczenie o spelnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia w postepowaniu.odt