PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 7 w Słupsku

Nr sprawy: AWiL2/ 3 / 2022                                    Słupsk, dn. 13 stycznia 2022 r.

 

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Kołłątaja 7 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

1.Przedmiot zamówienia: wykonanie remontu budynku w zakresie :

Remont i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV( rozwierno uchylne, remont pomieszczenia strychowego wraz z położeniem nowej podłogi z płyty OSB w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Kołłątaja 7 w Slupsku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: -----------.

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z Zamawiającym.

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 5 lat.

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

6. Cenę oferty należy podać obliczoną i podaną z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie remontu i docieplenie elewacji, izolacja pionowa ścian piwnicznych, remont klatki schodowej, remont piwnic, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana okienek piwnicznych na nowe PCV( rozwierno uchylne, remont pomieszczenia strychowego wraz z położeniem w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Kołłątaja 7
Termin złożenia oferty upływa w dniu 24 stycznia 2022 r. o godz. 15:00.

2. Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Joanna Pieczka

e-mail: joanna.pieczka@pgm.slupsk.pl, tel. 59-848-76-39 w godzinach od 7:00 do 15:00,

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia od postępowania lub wyboru wykonawcy.

Załączniki do pobrania:

1. Formularz ofertowy

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia

3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną

4. Przedmiar prac

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej )

Załączniki:

  • Przedmiar Kollataja 7.pdf 
  • oświadczenie oferenta.doc 
  • oświadczenie wykonawcy.doc 
  • formularz ofertowy.doc 
  • kOLLATAJA 7.pdf