PGM Sp. z.o.o. AWiL 2 w Słupsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym opracowania audytu remontowego i dokumentacji dot. remontu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Prusa 8 w Słupsku

Nr sprawy: AwiL2/110/2021                                       Słupsk, dnia 22.12.2021 r.

OGŁOSZENIE

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Prusa 8 w Słupsku, w imieniu której działa Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 – Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku

 

zaprasza do złożenia oferty obejmującej:

  1. Przedmiot zamówienia:

    - opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku przy ul. Prusa 8 w Słupsku

    - w oparciu o audyt remontowy opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z koniecznymi uzgodnieniami
    z konserwatorem zabytków (obiekt wpisany do Wojewódzkiej ewidencji zabytków Województwa Pomorskiego) oraz z Urzędem Miejskim w Słupsku ( w zakresie kolorystyki).

     

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a) opracowana dokumentacja winna obejmować zakres prac ujęty w posiadanej przez wspólnotę dokumentacji projektowo kosztorysowej przygotowanej w 2017 r. (tj. projekcie budowlanym remontu elewacji wraz z przedmiarami, przedmiarem remontu kl. schodowej z wymianą instalacji elektrycznej) oraz montaż monitoringu na kl. schodowej. Pozostałe szczegóły do uzgodnienia z zarządem wspólnoty.

 

Uwaga: izolacja pionowa fundamentów od strony ul. Prusa w Słupsku została wykonana.

b) dostarczyć do Zamawiającego 4 egzemplarze projektu, 3 egzemplarze audytu, 3 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 3 egzemplarze przedmiaru robót, 4 egz. STWiORB

c) przedmiotowe dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej (format * pdf)

 

3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z umową zawartą z zamawiającym

 

4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 24 miesiące z oboowiązkiem jednokrotnej aktualizacji kosztorysów wraz z audytem w okresie roku od zakończenia umowy.

 

5. Warunki płatności: 30 dni od dnia złożenia faktury.

 

6. Cenę oferty należy obliczyć i podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.

 

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności na załączonym formularzu oferty.

 

Terminy

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Słupsku Administracja Wspólnot i Lokali nr 2 przy ul. Niemcewicza 15, sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta – Prusa 8 opracowanie audytu remontowego obejmującego swoim zakresem gruntowny remont budynku przy ul. Prusa 8
w Słupsku wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową.

2. Termin złożenia oferty upływa w dniu 17.01.2022 r. do godz. 10:00

3.Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentem jest administrator p. Robert Kupc,
e-mail:
robert.kupc@pgm.slupsk.pl , tel.. (59) 848 76 54 , w godzinach od 7ºº do 15ºº.

 

Wybór oferty

1. Otwarcia ofert i wyboru wykonawcy dokona Zarząd Wspólnoty lub właściciele lokali bez udziału oferentów, w terminie przez siebie ustalonym. Informacja o wyborze oferty dostępna będzie u administratora budynku.

2. Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej lub właściciele lokali zastrzegają sobie prawo odstąpienia
od postępowania lub wyboru wykonawcy.

 

Załączniki do pobrania:

  1. Formularz ofertowy,

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia.

  3. Projekt budowlany, przedmiary

 

…………………………………

(podpis i pieczęć osoby uprawnionej)

Załączniki:

  • OGLOSZENIE Prusa 8 opracowanie audytu oraz dokumentacji projektowo kosztorysowej remontu budynku _. .pdf 
  • formularz ofertowy.doc 
  • Projekt budowlany remontu elewacj.pdf 
  • projekt budowlany czesc rysunkowa.pdf 
  • przedmiar elewacja.pdf 
  • przedmiar izolacja pionowa scian fundamentowych.pdf 
  • przedmiar remont kl. schodowej wraz z wymianainstalacji elektrycznej + wytyczne konserwatora.pdf